Skidskytte damer

Kanon start får man säg, seger för Svendsen!!!

Idag tror jag på hemma hoppet Olga Zaitseva inför 20 000 skrikande fans. Hon har varit väldigt stabil på skjutvallen det senaste och ligger sammanlagt 5a i världscupen.  Därför spelar jag henne både som vinnare och topp tre.
svenskan Anna CO visade ett bra och stabilt skytte igår och åkte hyffsat bra, jag tror inte på seger för henne idag men oddset är det rätta för en topp tre placering.  Tina Bachman överpresterade igår, tyskarna hade riktigt bra skidor och jag tror inte på henne idag. Där i mot blir Neuner farllig, men jag hoppas med hennes sviktande skytte att hon skjuter bort sig, det är trotts allt fyra skjutningar. SImone Hauswald spelar jag som segrar, hon har radat upp fina placeringarn den här sässongen och har bra fart under skidorna och startar ca 20 sek förre dom största hoten för dagen. En liten outsider är Daria Domracheva som segrare.

Segrare skidskytte damer

Olga Zaitseva 
7 ggr pengarna 200 units

Simone Hauswald
4.2 ggr pengarna 200 units

Daria Domracheva
14.5 ggr pengarna 100 units

Topp tre placeringar damer

Daria Domracheva 4 ggr pengarna 300 units

Olga Zaitseva 2.4 ggr pengarna 400 units

Anna CO 2.8 ggr pengarna 300 units

alla spelen spelade på betfair

Lycka till ni som ryggar

/Freddiee

Kommentarer
Postat av: Mackan

Hej! Funderade på hur er statistik ser ut för den här bloggens spel?

2009-03-28 @ 13:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0