MR oceans tips för dagen 3/3-09

God eftermiddag allihop, vlket skit väder vi har dag helt sanslöst!! mosa på 1.5 h på gymet, men den 20 min gångväg jag hade hem var jobbgar en gympasset, blåst regn och kyla. Fifan

Sätter mig ner framför dator och tänker igenom lite tips som jag har funderat på under dagen, börjar med att granska den mycket svårspelade serien Champonship och ser ett kraftigt över odds på Blackpool hemma mot Burnley, det är ett hett derby där alla kommer kriga ala Braveheart. Men 3 ggr pengarna som Betfair erbjuder går inte att säga nej till, så där kör vi ett litet spel på 2%. Det är två offensiva lag, båda visar en negativ tränd, båda lagen har mycket att spela för i en väldigt jämn liga. Fått lite tips på att det blir målkalas där borta i regniga england idag och jag tippar 5% på över 2.5 ggr pengarna till 2.22 ggr pengarn.

Tippar en etta på Ipswich -. Southampton, Southampton har förvisso två raka segrar. Men Ipswich är ett starkare lag och dessutom så måste dom verkligen vinna idag för att haka för ett playoff. Tippar 5% tll 1.82 ggr pengarna.

Tippar en etta på Queenspark - Norwich. Grymt odds på Queens park 2.02 ggr pengarna. Det förvånar mig inte om Queens park tar en play off plats i år, även fastän dom börja serien så dålgt. Ägaren för Queens har spenderat mycket pengar denna sässongen och nu börjar det visa resultat.

Testar också Lazio till 2.48 på ett litet spel 2%

Dagens spel

Blackpool - Burnley 1a  2% till tre gånger pengar på Betfair

BLackpool - Burnley 5% över 2.5 mål till 2.22 ggr pengar på Betfair

Ipswich - Southampton 1a 5%  1.82 ggr pengarna.

Queens park - Norwich 1a 2.02 ggr pengarna 3%

Lazio - Juventus 1a 2.48 ggr pengarna 2%


Lycka till

/ Mr Ocean

Kommentarer
Postat av: Sälen

snacka om nattsvart i championshippet.. regnet gjorde det svårspelat kan jag tro.. trist

2009-03-03 @ 22:49:03
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Mr Ocean

nattsvart är det rätta ordet, verkligen jätte missar, irriterande långt ifrån att sitta!! men efter regn kommer sol :)



/Mr Ocean

2009-03-03 @ 22:58:42
URL: http://lifeofgambling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0