Mr Oceans rek för idag 11/3

Man united - Inter, 5% på Man u till 1.73 ggr på betfair

H43 - Hammarby 3% på Hammarby till2.18 ggr ggr på betfair

Chesterfield- Grimsby 5% på under 2.5 mål till 1.93 ggr  på betfair

Fulham - Blackburn 5% på under 2.5 mål till 1.7 ggr på betfair

Fulham - Blackburn 3% på Fulham till 2.44 ggr på betfair

Barcelona - Lyon 3% under 2.5 mål till 2.22 ggr på betfair

Porto - Atl Madrid 5% över 2.5 mål till 2.04 ggr på betfair

Porto - Atl Madrid 5 % på Porto till 2.26 på betfair

Roma - Arsenal 3% på Arsenal till 3.15 ggr på betfair


sammanlagt 9 pick som jag tyckte det fanns bra värde idag. Jag sprider ut chanserna i matcher där det finns bra värden. Jag grundrar det på att ha kollat runt andras rek, mina egna funderingar plus jämfört med andra bookies.

Lycka till! / Mr Ocean

Kommentarer
Postat av: Niklas

Man U satt, annars var det väldigt tungt för dig idag grabben. Bit ihop och kom igen!

2009-03-12 @ 00:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0