Mr Ocean rekar 20/3

Ibland känns det helt otroligt trist med betting, just nu är det många stolpe ut. Men man ska inte skylla på något än sig själv. Denna svaghet som många människor i det här land besitter, skylla ifrån sig? Ja visst kan det vara otur ett par matcher men ofta så jämnar det ut sig i längden i och med att jag bettar och har valute på mina matcher( enligt mig =) Så bör det vända snart, men vi får se hoppas jag inte har 0 i rullen innan det vänder :)

Hur kan jag vara nere när det är så fint väder ute? Helt omöjligt så klart och det är med glädje jag lägger dagens första bett

Claudia Nystad - Majdic 2a till 1.9 ggr pengarna på expekt.com satasr 5%

Medvedeva - Therese Johaug 2a till 1.87 ggr pengarna på expekt.com  satsar 5%

/Mr Ocean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0