Info Mr Ocean Vs Mr Ace

Vi är två tappra själar som tävlar mot varandra och ska försöka se hur det går för oss med 10 000 kr var, vi spelar seriöst och hållar oss till bankroll management. Bankrollmanagement är AO för sådana här typ av spel för att överleva. Hur?
VI startar med 10 000 kr och använder oss av satningskatogorierna 1%, 2%, 3% , 5% och 7%. Vi beräknar veckan som har gått på söndagar och lägger ut hur många vinster, hur många förluster och diffrensen där i mellan. Vi räknar vår  procentsats från vad rullen står i varje söndag. så om jag plusar 600 kr på en vecka är min nya rulle 10600 kr och den näst kommande veckan så jag procentsatsen därifrån. Mr Ace skriver på engelska på grund av alla våra utländska vänner som följer bloggen, jag skriver på svenska på grund av alla våra svenska vänner. Mr Ocean och Mr Ace är helt oberoende av varandra och påverkar inte varandras spel, det är ju trotts allt en tävling. Vi skriver ner våra resonomang, sen är det upp till allmänheten om dom verkar förnuftiga. Men kom ihåg, många bäckar små stor å =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0