En fantastiskt dålig dag

EN FANTASTISKT DÅLIG DAG, för er som följde matcherna igår så vet ni att det var mycket stolpe ut igår. 28-28 Hammarby, Fulham tappa ledning, Blackburn gör mål i 87 så inte undr matchen gick in. Sedan var det matcher jag var mindre nöjd med, Barcelona matchen gick inte alls som jag hade tänkt mig, många ställer sig nog frågan om det bettet. Även jag, men trodde det skulle finnas value i 2.22. Många ger upp efter sådan dag som den här. Men jag tar nya tag.

En annan fråga jag fick varför tippa på så många matcher. Jag kan hålla med om att det kanske var något bet för mycket, men så länge det finns value är det alltid värt att spela och varför inte sprida ut riskerna för att minska swingsen ?

En annan fråga var, varför ingen info om hur mitt tänk?, Den enkla förklaringen är att det inte fanns tid, tyvär!

Vi tar nya tag idag och hoppas på en vändning. Idag finns det intressanta hockey matcher, UEFA cupen och en del tennis. Vi får se vad vi kan hitta på =D Det tar lång tid att bygga en rulle och med en dag som igår tar det ännu längre tid :P


Dagens filmtips



/Mr Ocean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0