Djokovic är en lögnare!!

Det här klippet är så bra, Andy Roddick presskonferens efter att Djokovic har gett upp efter påstådd skada

http://www.youtube.com/watch?v=JowXFvg1BI0 Helt klockrent! Dock helgen efter vinner Djokovic mot Roddick i Roddicks favorit tunering US Open och får hela publiken att bua åt han under court intervjuven.

Jag sa till mig själv att jag inte skulle spela mer på ett helt dygn, nu är klockan långt över 24:00 och efter en del rek får jag säga att Hamburg-Hoffenhaim ser bra ut och ojoj vad det förväntas att bli målkalas. Hoffenhaim har stora stora problem med truppen och formen, det spådes att uppehållet skulle göra dom gott, men jag tror Hamburg vinner den här matchen.
Spelar därför följande

Hamburg
- Hoffenhaim 600 units 1.82 ggr pengarna

Hamburg - Hoffenhaim över 2.5 mål 600 units1.72 ggr pengarna


/Freddiee

Gå till Betfair.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0