7 träffar på dom 9 senaste spelen och vi forstätter med fredagens spel

Halmstad - Trelleborg 700 units till 2 ggr pengarna

Jag tror på ett starkare Halmstad än Trelleborg, Trelleborg började hemma mot BP med ett 0-0 spel, en tråkig premiär match!! Halsmstad la mot DIF. Trelleborg kanske förtjänade sina tre p och Halmstad kanske ett kryss i sina öppnings matcher.
Halmstad har 3 1 1 hemma mot Trelleborg och JA Halmstad har bättre lag än Trelleborg även i år. det är alltid svår tippad i början av allsvenskan för dom okunniga, dom som har koll på spelare och försässong har dessto mer latjo, Halmstad är bättre än 2 ggr pengarna hemma mot Trelleborg!!

BP - Häcken under 2.5 mål 700 units till 1.65 ggr pengarna

får visserligen bara 1.65 ggr pengarna här, men kan det verkligen bli mer än 2 mål i en sådan här match? det har jag väldigt svårt att tro, BP börjarde premiären med en 0-0 match och Häcken började med 0-1, den här matchen kommer stavas med fem bokstväver och nej det är inte så många mål det kommer bli TRÅKIG.

Örebro - Elfsborg 700 units till 2.3 ggr pengarna

Båda har sina hemmaplaner på konstgräsoch ja 2.3 på Elfsborg mot ett svagt Örebro blir jag väldigt upphetsad av, blixt syn!!!!

Drogheda - Galway UTD över 2.5 mål 700 units 2.62 ggr pengarna

http://www.bettingadvice.com/showPredictionsLeague.php?idMenu=203


Behöver jag säga mer än så? blixt syn!!!




Ingen motivering till bilden har du någon, sova time=D
lycka till !!

/Freddiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0